Garantie en Klachten                                            V1.0 januari 2025

 

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding hierover te maken bij ons. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Een tevreden klant is belangrijk voor ons.

 

Verlijmd leer

Let op. Voor leer wat is verlijmd in een sluitmechanisme, is het volgende belangrijk!

Leer wat is voorzien van een slot en waarvan het leer en het metalen slot zijn verlijmd, mag niet steeds nat worden, door bijvoorbeeld het item steeds onder de douche te blijven dragen. Alhoewel wij flexibele sieradenlijm van goede kwaliteit gebruiken, is geen enkele lijm bestand voor het meermaals door en door nat worden. Het zal dan zijn kleefkracht verliezen en het leer zelf zal daardoor uitdrogen. Daarom het dringende advies om leren armbanden niet onder de douche om te houden.

Alhoewel wij van goede wil zijn, kunnen wij geen garantie geven op artikelen die zichtbaar nat zijn geworden en daardoor de lijm zijn kleefkracht verliest. Uiteraard mag u van ieder item wel redelijkerwijs goede kwaliteit verwachten en zullen wij ons best doen, om een eventuele klacht naar tevredenheid van beide partijen, op te lossen.

 

Onderhoudsadvies leren sieraden 

Zie ook de onderhoudsadviezen op onze website: https://www.embracedbynathalie.nl/c-4538478/onderhoudsadvies-sieraden/

 

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@embracedbynathalie.nl. Gezamenlijk komen we vast tot een oplossing.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

© 2018 - 2025 Embraced by Nathalie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel