Verzend- en Retourbeleid
Retour
Bedenktijd/ retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Verzendkosten bij retour
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@embracedbynathalie.nl Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Het product passen is uiteraard toegestaan; maar behandel het product met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is en niet langer dan voor het passen gebruikt is.
Product ruilen?
Wilt u uw product ruilen? Dat is geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met info@embracedbynathalie.nl.
Heeft u een verkeerd bezorgadres doorgegeven!?
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
Levertijd & verzendkosten
Levertijd
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven ernaar uw bestelling binnen 3 werkdagen te verzenden. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen; soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.
Verzendkosten
De vermelde prijzen zijn exclusief verzendkosten. De verzendkosten bedragen:
€2,73 voor bestellingen die door de brievenbus passen (gewicht tot 100 gram)
€3,64 voor bestellingen die door de brievenbus passen (gewicht tot 350 gram)
€4,10 voor bestellingen die door de brievenbus passen (gewicht van 350 gram tot 2 kg)
Deze verzendkosten zijn vastgesteld door TNT Post 2020 en gelden eveneens voor retourzendingen. Embraced by Nathalie verzendt middels Postnl/ MyParcel en DHL.
Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:
EMBRACED by Nathalie
Tel: 06 51 89 99 13
Mail: info@embracedbynathalie.nl
De handelsnaam van ons bedrijf is: EMBRACED by Nathalie
KVK: 70077177
BTW: 175941941.B01
Onze domeinnaam is www.embracedbynathalie.nl
Ons vestigingsadres:
Ursulinenhof 52
4133 DJ Vianen
Garantie & Klachten
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@embracedbynathalie.nl
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zie tevens: https://www.embracedbynathalie.nl/c-4837088/garantie-klachten/
Betaalmethodes
Betaalmogelijkheden
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
Ideal
Overboeking
Creditcard (Mastercard en Visa)
Paypal
Contant of per pin indien u de bestelling wilt komen halen
Achteraf betalen
Verzend- en Retourbeleid Embraced by Nathalie versie: V.2.0 - augustus 2020